Chatbox
15 / 6 / 2018 • Byl aktualizován design spark spoileru (vedle tlačítka na klasický spoiler)
14 / 6 / 2018 • Byl vytvořen systém událostí a hextech crafting
12 / 6 / 2018 • Byl odhlasován Hráč Měsíce
9 / 6 / 2018 • Proběhla aktualizace či kompletní změna některých fontů

Aktuální stav


Reward system
Influence Points:
Klíče:
Odměny:
avatar

za Wed Jun 13, 2018 2:17 pm

[sparkhead]Aktuální stav[/sparkhead]

Mám naplánováno několik nových 'features' na naše fórum, a v průběhu jejich realizace budu tohle téma pomalu aktualizovat aby jste mohli držet krok, nakolik některé nové věci v systému budou možná pro některé z vás zmatečné a podobně. Proto prosím dávejte pozor na jakékoli aktualizace v tomto tématu. Kromě toho budu též postupně na fórum nahazovat nový systém, který mi konečně umožní tvořit NPC, takže budete mít i nějaké informace a přehled o NPC (nakolik dokonce i já v tom začínám mít s jejich rostoucím počtem pomalu ale jistě zmatek). Takže očekávejte, že se tohle oznámení potáhne pravděpodobně delší dobu.


Jako první se těším, až vám představím nový systém událostí a odměn z nich. Bude se jednat o dynamický systém speciálních událostí, za jejichž plnění budete získávat na váš účet speciální body, které potom budete moci využít pro získávání ingame odměn. Do událostí bude též spadat pravidelná měsíční událost zvaná 'hráč měsíce', kdy si budou hráči nominovat a volit pro ně nejlepšího hráče za daný měsíc, za což opět získá vítěz odměnu.

Co se týče ingame, aktuálně sepisuju tyto schopnosti: Hypnóza, Hydrokineze, Biokineze (moje variace Shapeshiftingu), Nadlidská síla, Krystalokineze, Geokineze. V zájmu častého zmatku bude též vytvořen topic s Elektrokinezí, kde bude jasně napsáno, že Elektrokineze v naší hře není dostupná. Kromě toho jsou též v plánu unikátní fyziologické vlastnosti Isu (jako byl např. 6 smysl), které si budou moci hráči 'nakoupit' za jejich TP. Toto je vytvořeno hlavně kvůli tomu, že hráči specializující se na vrozené schopnosti (kterých je většina) nemají efektivní způsob jak své TP využít, takže budou moci hráči schopni 'odemykat' tyto unikátní vlastnosti.



Reward system
Influence Points:
Klíče:
Odměny:
avatar

za Wed Jun 13, 2018 2:44 pm

[sparkhead]Update 0.1[/sparkhead]

Bude přidána i Chronokineze a Aerokineze. Též bude upraven popis a funkčnost Telepatie (vše co již bylo zůstává, jen se něco málo přidává a popisek bude jasnější pro nové uživatele Telepatie).

U vrozených schopností bylo blíže specifikováno pokud je skutečně výrazně nutné povolení od administrátora, aby se předešlo nepříjemným situacím kdy si hráč vybere schopnost bez zeptání, která mu není povolena.



Reward system
Influence Points:
Klíče:
Odměny:
avatar

za Thu Jun 14, 2018 3:08 am

[sparkhead]Update 0.2[/sparkhead]

Události byly změněny v čistě offgame a byl vytvořen zbrusu nový systém hextech odměn, o kterém se dočtete v tomu odpovídajícím topicu. Ingame události (tedy double trouble) byly přesunuty do klasických oznámení a NEJSOU již součástí původního systému událostí, ten je nově autonomní od všech ostatních systémů či funkcí na fóru. Učinil jsem tak z důvodu, aby hráči lépe pochopili principy nového systému událostí jako takového.



Reward system
Influence Points:
Klíče:
Odměny:
avatar

za Sat Jun 16, 2018 2:52 pm

[sparkhead]Update 0.3[/sparkhead]

Byl dokončen systém událostí a jejich odměn. Váš aktuální stav odměn můžete najít při přejetí přes zlatou spirálu vedle vašeho avatara. Prosím každého, aby nezkoušel točit kolem bez potřebných IP, je to pouhá ztráta času.
Stav vašich IP stejně jako truhel či klíčů naleznete právě v menu které zpřístupníte přejetím přes spirálu.

Kromě toho též byl dokončen systém truhel a jejich odměn, stejně tak jako veškeré jiné podpůrné systémy událostí, čímž jsou události oficiálně započaty.



Reward system
Influence Points:
Klíče:
Odměny:
avatar

za Sun Jun 17, 2018 12:52 pm

[sparkhead]Update 0.4[/sparkhead]

Vzhledem k tomu, že se zasvěcení hráčů pomalu ale jistě chýlí ke konci to znamená, že již velice brzy budou přidány úkoly do hracích místností, nakolik budou poté hráči moci už volně moci cestovat s charakterem a dělat si (teoreticky) co chtějí. Vzhledem k tomu, že byl původní design místností dělán trošku horkou jehlou jsem se rozhodl, že provedu i redesign místností, nakolik se mi původní sic líbí, ale nesplňuje úplně mé očekávání.

Společně s tím můžete čekat i přidání dostupných úkolů do místností, a též přemýšlím nad potenciálním grafem vlivu v dané místnosti, podle kterého by hráči mohli vědět, jak moc se jim daří v potlačování vlivu jejich nepřátel.


Sponsored content






    This forum was created by a multicultural team of various faiths and beliefs.